وبلاگ هوادران باشگاه سپاهان

اخبار به روز باشگاه سپاهان

وبلاگ هوادران باشگاه سپاهان

اخبار به روز باشگاه سپاهان

کرانچار: سازمان لیگ زیر پای ما را خالی کرد/ این برنامه‌ریزی مغرض

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: سرنوشت این بازی وقتی مشخص شد که سوت پایان بازی با استقلال زده شد، سازمان لیگ به جای اینکه به حفظ آبروی تیم‌های خود فکر کند زیر پای ما را خالی کرد و با فشرده کردن بازی‌ها که می‌شود گفت به صورت مغرضانه انجام شد تیم ما را دچار خستگی کرد.

زلاتکو کرانچار در نشست خبری پس از دیدار برابر الاهلی در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: با توجه به نتیجه به دست آمده صحبت زیادی باقی نمی‌ماند، فقط باید به حریف به خاطر بردی که به دست آورد تبریک بگویم.
وی ادامه داد: به محض آغاز بازی به حریف فشار آوردیم تا توانستیم گل اول را به ثمر برسانیم، بعد از آن، بازی در اختیار ما بود اما بر خلاف جریان بازی گل خوردیم، دوست داشتیم بازی دست خودمان بماند ولی نتوانستیم و گل دوم را هم دریافت کردیم. اگر دقیقه ۴۴ سوکای گل می‌زد و یا دو موقعیت خلعتبری گل می‌شد شرایط متفاوت بود.
کرانچار به دیدار سه روز پیش با استقلال اشاره کرد و گفت: بعد از یک مسابقه سنگین ۱۲۰ دقیقه‌ای تیم خسته بود، سرنوشت این بازی وقتی مشخص شد که سوت پایان بازی با استقلال زده شد، سازمان لیگ به جای اینکه به حفظ آبروی تیم‌های خود فکر کند زیر پای ما را خالی کرد و با فشرده کردن بازی‌ها که می‌شود گفت به صورت مغرضانه انجام شد تیم ما را دچار خستگی کرد.
وی افزود: ما برای این بازی راهکار داشتیم و همه چیز طبق برنامه در حال پیش رفتن بود اما وقتی بدن بازیکن نمی‌کشد و نمی‌تواند اکسیژن مورد نیاز را تأمین کند تیم دچار عدم تمرکز شده و مشکلات ما شروع می‌شود. با این حال ما نمی‌توانیم از انجام مسابقات شانه خالی کنیم و مجبوریم برنامه سازمان لیگ را اجرا کنیم.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به حمایت هواداران سپاهان بیان داشت: از تماشاگران سپاهان ممنونم که ما را درک کردند و فهمیدند برنامه کاملاً غلط سازمان لیگ به ما ضربه زد.
کرانچار ادامه داد: برای بازی‌های بعد ابتدا باید از لحاظ روانی تیم را برگردانیم که با کسب یک برد مقابل نفت تهران در زمین خودمان می‌توانیم به این هدف برسیم، از نظر فنی هم تنها کاری که می‌توانیم انجام بدهیم تمرینات سبک است و به هیچ عنوان نمی‌توانیم در این تمرینات کار تاکتیکی انجام بدهیم جز اینکه به بازیکنان بگوییم تمرینات تاکتیکی قبل را انجام بدهند، ۲۲ بازیکن داریم و باید بین آنها بالانس برقرار کنیم تا فشار جسمانی بیش از حد به کسی وارد نشود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد