وبلاگ هوادران باشگاه سپاهان

اخبار به روز باشگاه سپاهان

وبلاگ هوادران باشگاه سپاهان

اخبار به روز باشگاه سپاهان

کمیته حقوقی باشگاه سپاهان:مدارکی مبنی بر عدم فسخ قرارداد توزی و

کمیته حقوقی باشگاه سپاهان:مدارکی مبنی بر عدم فسخ قرارداد توزی و لیام ردی موجود است/برای رفع شائبه مدارک فسخ قرارداد را منتشر کنیدواحد حقوقی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در ادامه بحث شکایت این باشگاه در مورد بازی کردن غیر قانونی فرهاد مجیدی توضیحاتی دیگر را منتشر کرد.

در اطلاعیه نکمیلی کمیته حقوقی باشگاه آمده است: مدارکی که از فیفا در اختیار ماست نشانگر این موضوع است که قرارداد توزی هنوز با استقلال فسخ نشده است. همینطور باشگاه فولاد مبارکه سپاهان صورتجلسه ای که بین لیام ردی و باشگاه استقلال تهران تنظیم شده است را در اختیار دارد که در این صورتجلسه تاکید شده که پس از پرداخت بدهی لیام ردی قرارداد این بازیکن فسخ می شود که تا این لحظه پولی به وی پرداخت نشده و این موضوع داشتن قرارداد ردی را تائید می کند.
بنابراین اگر موضوع فسخ قرارداد دو بازیکن مذکور استقلالی ها ثابت شود آن وقت صحبت استقلالی ها در مورد اینکه حتی یک جای خالی هم دارند در ست و صحیح است که تاکنون این اتفاق نیفتاده است.
از یکی از نهادهای ذیصلاح همچون فدراسیون فوتبال،سازمان لیگ، هیئت فوتبال تهران و یا باشگاه استقلال تهران تقاضا می کنیم که هر چه زودتر رونوشت یا کپی فسخ قرارداد این دو بازیکن را جهت اطلاع و رفع شائبه بی قانونی انتشار دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد