وبلاگ هوادران باشگاه سپاهان

اخبار به روز باشگاه سپاهان

وبلاگ هوادران باشگاه سپاهان

اخبار به روز باشگاه سپاهان

خوروش:‌ حداکثر 10 هزار هوادار می‌توانیم به آزادی بیاوریم

http://sepahanfc.ir/uploads/Kadre-Fani/Rasoul-Khorvash.jpgرسول خوروش درباره برنامه‌ریزی‌ باشگاه سپاهان برای حضور هوادارانش در فینال جام حذفی با توجه به اینکه امکان اختصاص نیمی از سکوهای استادیوم آزادی به هواداران این تیم وجود دارد، گفت: طبق قانون نیمی از سکوهای ورزشگاه آزادی در این مسابقه باید در اختیار سپاهان باشد اما ظاهرا طبق آیین‌نامه مسابقات یا توافقی که در جلسات حضوری انجام شده، اگر تعداد تماشاگران سپاهان کمتر از این فضا باشد، سکوها خالی نمی‌مانند.

وی با بیان اینکه سپاهان حداکثر می‌توانند 10 هزار هوادار را از اصفهان به تهران بیاورند، گفت: امکان اینکه بتوانیم 50 هزار تماشاگر از اصفهان بیاوریم وجود ندارد و حداکثر 10 هزار نفر هوادار سپاهان می‌توانند به استادیوم بیایند. در آن صورت نمی‌شود سکوها خالی باشد،‌ آن وقت مردم پشت‌ درها بمانند، بنابراین احتمالا تماشاگران پرسپولیس آن بخش‌ها را پر کنند.

سرپرست تیم سپاهان با بیان اینکه تمرکز تیمش فعلا فقط معطوف به بازی الغرافه است، گفت: البته هنوز برنامه‌ریزی کامل برای حضور سپاهان در فینال جام حذفی نکردیم و فعلا روی بازی با الغرافه متمرکز شدیم. درست است که سپاهان متاثر از برنامه‌ریزی‌های لیگ شد و شرایط سختی را تحمل کرد تا اینکه بالاخره از لیگ قهرمانان آسیا کنار رفت اما بازیکنانی که 10 اردیبهشت در بازی با الغرافه به میدان می‌روند، با تمام وجود بازی خواهند کرد.

خوروش در پاسخ به این سوال که آیا زلاتکو کرانچار از بازیکنان ذخیره سپاهان در بازی با الغرافه استفاده می‌کند، گفت: ممکن است به جهت استراحت دادن به برخی از مهره‌های اصلی که بتوانند آمادگی بالایی برای فینال جام حذفی داشته باشند، تعداد قابل توجهی از بازیکنان ذخیره و جوان سپاهان که کیفیت بالایی هم دارند، مقابل الغرافه بازی کنند، چون منطقی نیست که اکثر بازیکنان اصلی بخواهند در این بازی خسته شوند. به هر حال همه چیز بستگی به نظر سرمربی تیم دارد.

وی درباره وضعیت مصدومان تیمش نیز خاطرنشان کرد: محرم نویدکیا، بولکو و حسین پاپی مصدومان ما هستند که مقابل النصر هم بازی نکردند. آسیب‌دیدگی این بازیکنان هنوز کاملا برطرف نشده اما روند بهبودی‌شان خوب است و امیدواریم تا فینال جام حذفی به آمادگی مطلوبی برسند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد