وبلاگ هوادران باشگاه سپاهان

اخبار به روز باشگاه سپاهان

وبلاگ هوادران باشگاه سپاهان

اخبار به روز باشگاه سپاهان

خلعتبری: وقتی با فاصله ۳ روز بازی کنیم همین می‌شود/ بدن‌ها خسته

بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: متأسفانه برنامه ریزی به گونه ای بود که با فاصله سه روز بار دیگر باید به میدان می رفتیم، واقعاً بدن‌های ما خسته بود و نتوانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم با این حال تلاش خود را انجام دادیم و جا دارد به هم تیمی‌هایم خسته نباشید بگویم.

محمدرضا خلعتبری بعد از شکست ۴ بر ۲ سپاهان برابر الاهلی عربستان گفت: متأسفانه روز خوب ما نبود، هدف ما نتیجه گیری بود اما در رسیدن به این هدف موفق نبودیم. به خاطر این نتیجه شرمنده مردم اصفهان هستیم و یک معذرت خواهی به آنها بدهکاریم.
وی ادامه داد: متأسفانه برنامه ریزی به گونه ای بود که با فاصله سه روز بار دیگر باید به میدان می رفتیم، واقعاً بدن‌های ما خسته بود و نتوانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم با این حال تلاش خود را انجام دادیم و جا دارد به هم تیمی‌هایم خسته نباشید بگویم.
خلعتبری با اشاره به اینکه گل های خورده سپاهان ناشی از اشتباهات فردی بود گفت: ما روی اشتباهات فردی گل خوردیم، اما از موقعیت های خودمان هم به خوبی استفاده نکردیم و دلیل این مساله هم به خستگی برمی گردد، وقتی بدن ها آماده نباشد این نتیجه به دست می آید. در این بازی سوکای هم خسته بود و در واقع هیچ کدام از بازیکنان توان کافی را نداشتند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد