وبلاگ هوادران باشگاه سپاهان

اخبار به روز باشگاه سپاهان

وبلاگ هوادران باشگاه سپاهان

اخبار به روز باشگاه سپاهان

حواشی دیدار سپاهان و نفت تهران

حواشی دیدار سپاهان و نفت تهران به شرح زیر است

http://sepahanfc.ir/uploads/Motefareghe/Zamin-Chaman.jpg حواشی دیدار سپاهان و نفت تهران به شرح زیر است:
* محرم نویدکیا از ابتدا در ترکیب سپاهان حضور نداشت و از روی نیمکت ذخیره ها نظاره گر بازی بود، گویا نویدکیا قبل از بازی با مصدومیت جزئی رو به رو شده است.
* تماشاگران سپاهان قبل از آغاز بازی علاوه بر تشویق اعضای تیم خود محسن قهرمانی، داور مسابقه را نیز تشویق کردند!
* یعقوب کریمی شاخص ترین غایب نفت بود که گویا به دلیل مصدومیتی که از تیم ملی گریبانگیر او شد در این بازی حضور نداشت.
* برخی از پیشکسوتان باشگاه سپاهان در جایگاه مهمانان ویژه حضور داشتند.
* امید ابراهیمی، کاپیتان امروز تیم فوتبال سپاهان بود زیرا در ترکیب اولیه نه خبری از نویدکیا بود و نه احمد جمشیدیان؛ البته او بعد از ورود نویدکیا به زمین، بازوبند کاپیتانی را بر بازوان او بست.
* ۱۵ دقیقه اول بازی از شبکه اصفهان پخش نشد.
* هواداران سپاهان احمد آل نعمه، بازیکن سابق سپاهان در ترکیب نفت تهران همچنین منصور ابراهیم زاده و کریم قنبری، مربیان سال‌های پش تیم خود و دکتر خداداد که او هم سابقه حضور در کادر پزشکی سپاهان را دارد را تشویق کردند.
* در اوایل نیمه اول بازی محسن فریمانی، کمک داور اول بازی با مصدومیت مواجه شد که اعضای کادر پزشکی نفت به مداوای او پرداختند. البته او ۵ دقیقه بعد به دلیل اینکه دیگر نمی‌توانست درد پایش را تحمل کند جایش را به داور چهارم بازی یعنی جواد شرفی داد.
* پس از گل اول سپاهان که توسط بولکو به ثمر رسید او شادی خود را با رادومیر جالوویچ تقسیم کرد؛ جالوویچ که در نیمه نخست بازی، مسابقه را ایستاده تماشا می کرد، بعد از اخراج بولکو با دست روی سرش می زد.
* احسان حاج صفی در تمرینات پیش از بازی سپاهان با شکستگی از ناحیه انگشت کوچک دست چپ رو به رو شده بود و در این بازی نیز با انگشت آتل بسته بازی می‌کرد.
* در اواسط نیمه اول بازی داور به کادر فنی سپاهان به دلیل اعتراض به آفساید سوکای تذکر داد؛ آفسایدگیری های کمک داور مسابقه در این بازی صدای کرانچار را در آورده بود.
* محمدرضا خلعتبری بعد از گلی که در نیمه نخست بازی به ثمر رساند، در آغوش محرم نویدکیا، کاپیتان سپاهان رفت.
* محسن قهرمانی پس از اینکه نفت پنالتی خود را در نیمه اول از دست داد به بولکو کارت زرد نشان داد و دقایقی بعد نیز به دلیل تمارض کارت زرد دوم را به او نشان داد.
* پس از اخراج بولکو جالوویچ دو دستی بر دستان خود کوبید و بولکو هم پس از ترک زمین در راهرو نشسته بود و به رختکن نرفت.
* تماشاگران سپاهان پس از اخراج بولکو علیه محسن قهرمانی شعار دادند که با واکنش بازیکنان سپاهان همراه شد و دیگر ادامه نیافت.
* خوشحالی تماشاگران سپاهانی از گل اول داماش به پرسپولیس در ابتدای نیمه دوم بازی هم از دیگر حواشی این بازی به شمار می رفت.
* سوکای قبل از تعویض با ایران نژاد زمانی که فهمید گزینه تعویض اوست با عصبانیت مچ بند خود را در آورد و به زمین کوباند.
* تماشاگران سپاهان دقایق پایانی بازی را ایستاده و با هیجان خاصی دنبال می‌کردند. همچنین آنها روی سکوها برای اینکه بر سرمای هوا غلبه کنند بالا و پایین می‌پریدند.
* سر دادن سرود قهرمانی در دقایق پایانی بازی. آنها همچنین با سر دادن شعاری معروف به تهرانی‌ها طعنه زدند. 
* حرص و جوش منصور ابراهیم‌زاده در دقایق پایانی دیدار تیمش مقابل سپاهان و فریادهای او بر سر بازیکنان تیم نفت تهران کاملاً مشخص بود.
* وحید حمدی‌نژاد، بازیکن تیم نفت در دقیقه ۸۸ بازی تیمش مقابل سپاهان به دلیل خطای پنالتی روی محمدرضا خلعتبری در محوطه جریمه از سوی داور مسابقه اخراج شد؛ قهرمانی بعد از اخراج حمدی‌نژاد با دست بر روی سر او کشید و به او دلداری داد. 
* احسان حاج‌صفی که در این بازی تمایل بسیاری به گلزنی داشت، در دقایق پایانی با دروازه‌بان حریف تک به تک شد و او را دریبل کرد اما نتوانست از موقعیتش برای گلزنی استفاده کند.
* هواداران سپاهان بعد از این پیروزی در خیابان های اطراف ورزشگاه فولادشهر اصفهان و مسیر فولادشهر به اصفهان به جشن و پایکوبی پرداختند.
این دیدار با نتیجه 3 بر یک به سود سپاهان به پایان رسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد