وبلاگ هوادران باشگاه سپاهان

اخبار به روز باشگاه سپاهان

وبلاگ هوادران باشگاه سپاهان

اخبار به روز باشگاه سپاهان

شبه فینال زردآبی؛ ببری قهرمانی!

شبه فینال زردآبی؛ ببری قهرمانی!


حساس‌ترین بازی لیگ دوازدهم فردا بین دو تیم مدعی استقلال و سپاهان در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

شبه فینال زردآبی؛ ببری قهرمانی!


هفته سی و دوم لیگ برتر فوتبال از روز جمعه گذشته آغاز شد و فردا دوشنبه با برگزاری ۳ دیدار حساس به پایان می‌‌رسد.
استقلال- سپاهان/ شبه فینال زردآبیدر چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لیگ برتر فوتبال فردا از ساعت ۱۹ تیم‌های مدعی استقلال تهران و سپاهان اصفهان در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف یکدیگر می‌روند.
این دیدار که در فاصله ۳ هفته تا پایان لیگ دوازدهم برگزار می‌شود تأثیر زیادی در تعیین قهرمان این فصل لیگ برتر دارد زیرا تیم صدرنشین استقلال تنها یک امتیاز با تیم رده دومی سپاهان فاصله دارد و پیروزی هریک از دو تیم می‌تواند تا حدود زیادی به قهرمانی آن تیم کمک کند.
تساوی نیز در بازی فردا به ضرر هیچ یک از دو تیم نخواهد بود و در صورت تساوی، سپاهان منتظر دیدار فولاد و استقلال در هفته ما قبل پایانی خواهد بود تا شاید استقلال در آن دیدار امتیاز از دست دهد.
در بازی فردا هریک از دو تیم غایبان تاثیرگذاری دارند، در سپاهان اروین بولکو به دلیل اخراج در بازی قبل غایب خواهد بود همچنین حضور حسین پاپی، دیگر هافبک سپاهان نیز در بازی در هاله ای از ابهام قرار دارد. در تیم استقلال نیز آرش برهانی به دلیل محرومیت انضباطی غایب خواهد بود و هاشم بیک زاده نیز به دلیل ۳ اخطاره شدن در بازی قبلی محروم است. 
نکته جالب اینکه استقلال در پست دفاع چپ همچنین حسن اشجاری را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت و بدون شک کار امیر قلعه نویی در مورد انتخاب بازیکن در این پست سخت خواهد بود.
گفتنی است استقلال و سپاهان ۱۵ روز پیش نیز در ایام تعطیلات سال نو در چارچوب رقابت‌های نیمه نهایی جام حذفی به مصاف هم رفتند که آن دیدار پس از تساوی دو تیم در پایان ۱۲۰ دقیقه تلاش در ضربات پنالتی با برتری تیم اصفهانی به پایان رسید تا استقلال در خانه خود از سپاهان شکست بخورد و حذف شود.
البته در دیدار رفت دو تیم در لیگ دوازدهم نیز این استقلال بود که پس از ۱۱ سال بدون برد در اصفهان توانست سپاهان را شکست دهد و این طلسم ۱۱ ساله را با گل خسرو حیدری باطل کند.
بازی فردا دو چهره پرحاشیه یعنی محمدرضا خلعتبری و خسرو حیدری را دارد که در دو بازی گذشته دو تیم در جام حذفی و لیگ برتر همواره با درگیری‌هایی که داشته‌اند، حواشی زیادی به وجود آورده اند.
به غیر از این از لحاظ فنی نیز باید این بازی را جدال هافبک‌های دو تیم بدانیم جایی که محرم نویدکیا از سپاهان و مجتبی جباری از استقلال طراح حملات تیمشان هستند و امید ابراهیمی از سپاهان و جواد نکونام استقلال نیز حملات حریف را خنثی می‌کنند.
نکته جالب پیرامون استقلال اینکه ۳ بازیکن تأثیر گذار این تیم یعنی مهدی رحمتی، خسرو حیدری و فرزاد حاتمی سابقه پوشیدن پیراهن زرد سپاهان را دارند همچنین به غیر از رحمتی، دو بازیکن دیگر در فصل جاری دروازه تیم سابقه خود یعنی سپاهان را باز کرده‌اند.
در فصل جاری سپاهان فرصت یک تاریخ سازی بی سابقه را در تاریخ فوتبال ایران دارد آن هم قهرمانی در هر دو جام داخلی یعنی لیگ برتر و جام حذفی است که اتفاقاً در هر دو جام رقیبان سرخابی تهرانی را پیش رو دارد. آنها در جام حذفی هم در فینال باید به مصاف پرسپولیس بروند تا برای کسب چهارمین عنوان قهرمانی خود تلاش کنند.
ترکیب احتمالی:
استقلال:
مهدی رحمتی، علی حمودی، امیرحسین صادقی، پژمان منتظری، جی لوید ساموئل، جواد نکونام، مجتبی جباری، خسرو حیدری، سیاوش اکبرپور، فرزاد حاتمی و ایمان موسوی. 

سپاهان: شهاب گردان، علی احمدی، فرشید طالبی، میلان سوشاک، احسان حاج صفی، امید ابراهیمی، امین جهان عالیان، محرم نویدکیا، محمدرضا خلعتبری، احمد جمشیدیان و جواهیر سوکای. 

برنامه رقابت‌های فردا به شرح زیر است:

گهر دورود- آلومینیوم هرمزگان (ساعت ۱۷- ورزشگاه تختی دورود)
تراکتورسازی تبریز- فولاد خوزستان(ساعت ۱۹- ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز)
استقلال تهران- سپاهان اصفهان(ساعت ۱۹- ورزشگاه آزادی تهران)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد