وبلاگ هوادران باشگاه سپاهان

اخبار به روز باشگاه سپاهان

وبلاگ هوادران باشگاه سپاهان

اخبار به روز باشگاه سپاهان

غیبت قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار با سپاهان/ اعتراض خبرنگ

غیبت قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار با سپاهان/ اعتراض خبرنگاران


مربی در صورتی می‌تواند در نشست بعد از بازی غیبت کند که سکته کرده باشد!

امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از دیدار استقلال برابر سپاهان حاضر نشد تا این مساله اعتراض خبرنگاران را به دنبال داشته باشد.

غیبت قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار با سپاهان/ اعتراض خبرنگاران


با غیبت قلعه نویی در نشست خبری پیش از دیدار برابر سپاهان مجید صالح مقابل خبرنگاران نشست. وی در خصوص غیبت قلعه نویی گفت: قانون می‌گوید یک نماینده از تیم باید در نشست خبری شرکت کند، به همین دلیل من در این نشست شرکت کردم.
وی با بیان اینکه در فوتبال اروپا خصوصاً اسپانیا شاهد هستیم مربیان به جای سرمربیان در نشست خبری حضور پیدا می‌کنند، افزود: امیدوارم متن قانون در اختیار ما و خبرنگاران قرار بگیرد تا همه از این مسئله بصورت دقیق اطلاع پیدا کنند.
مربی تیم فوتبال استقلال همچنین خاطرنشان کرد: اگر قانون مشخص و لزوم حضور سرمربی نه مربی در نشست خبری برای من مشخص شود، من قانون شکنی نکرده و دیگر در نشست‌های خبری شرکت نمی‌کنم.
مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال استقلال هم در این نشست اعلام کرد: در جلساتی که در AFC داشتم آنها اعلام کردند سرمربی در شرایطی حق دارد در نشست خبری بعد از بازی حضور نیابد که سکته کرده باشد.
امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پس از دیدار تیم استقلال برابر گهر دورود هم شرکت نکرده بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد