وبلاگ هوادران باشگاه سپاهان

اخبار به روز باشگاه سپاهان

وبلاگ هوادران باشگاه سپاهان

اخبار به روز باشگاه سپاهان

لئون استپانیان: سپاهان باید هر دو جام را از سرخابی‌ها بگیرد/ کاف

لئون استپانیان: سپاهان باید هر دو جام را از سرخابی‌ها بگیرد/ کافیست با حوصله بازی کند

تیم اصفهانی شایسته کسب پیروزی در بازی امروز است

 مهاجم ارمنستانی سابق سپاهان گفت: بازیکنان سپاهان شایستگی کسب ۲

لئون استپانیان: سپاهان باید هر دو جام را از سرخابی‌ها بگیرد/ کافیست با حوصله بازی کند

لئون استپانیان، مهاجم ارمنستانی سال‌های نه‌چندان دور سپاهان که با ۶ گل زده گلزن‌ترین بازیکن تاریخ سپاهان در مصاف‌های رودررو با استقلال بوده در مورد بازی سپاهان- استقلال و اینکه کدام تیم شانس پیروزی در این بازی است، به ایمنا گفت: بازی امروز برای هر دو تیم بسیار مهم است و به نظرم در این بازی قهرمان لیگ مشخص خواهد شد؛ البته به نظر من شانس پیروزی در دیدار امشب برای سپاهان و استقلال یکسان است.
او درباره اینکه از بین تیم‌های استقلال و سپاهان کدام یک شایسته کسب قهرمانی هستند افزود: بنظرم اگر تیم سپاهان می خواهد قهرمان لیگ شود، باید در این بازی بیشتر از استقلال تلاش کند و مطمئنم اگر سپاهان با حوصله و هماهنگ بازی کند ۳ امتیاز بازی را خواهد گرفت.
مهاجم ارمنستانی سابق سپاهان با اشاره به گل‌هایی که به استقلال زده، تصریح کرد: درست است من به استقلال زیاد گل زده‌ام اما این گل‌ها توسط من یک نفر به ثمر نرسید. من هیچ وقت در زمین مسابقه تنها نبوده‌ام و هر زمان گل می‌زدم، مدیون زحمات بقیه بازیکنان تیم بودم. اگر بازیکنان سپاهان همه با هم یکدل باشند فرقی نمی کند کدام بازیکن گل بزند و مهم کسب ۳ امتیاز این بازی است.
لئون معتقد است سپاهان با بازی های خوب خودش می تواند ۲ جام را از تیم های پایتخت بگیرد و شایسته کسب این ۲ جام هم هست.
او در مورد اینکه اکنون در چه زمینه‌ای از فوتبال فعالیت می‌کند، بیان داشت: مربی یکی از ۸ تیم لیگ ارمنستان هستم که تیم f.c pyunik که مربیگری آن را برعهده دارم با ۱۳ قهرمانی پرافتخارترین تیم باشگاهی ارمنستان است.
این مهاجم سابق سپاهان در پایان اضافه کرد: امیدوارم سپاهان ۳ امتیاز بازی با استقلال را بدست بیاورد و با کسب پیروزی دل مردم اصفهان را که من خاطرات خوبی از آنها دارم، شاد کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد